Influencer Marketing

Znajdziemy idealnych przedstawicieli Twojej marki wśród influencerów. Docieraj do nowych odbiorców każdego dnia.

Czy wiesz, że 74% konsumentów opiera swoją decyzję o zakupie na podstawie tego, co usłyszy lub zobaczy na Social Media, a aż 92% internautów ufa opinii osób, które obserwuje w mediach społecznościowych?

Influencer Marketing opiera się na współpracy z osobami, które zgromadziły w okół siebie zaangażowaną społeczność obserwatorów na platformach takich jak Instagram, Facebook i Youtube. Popularne unboxingi, recencje produktów, porady lub codzienne vlogi to świetny sposób, na zaprezentowanie produktu lub usługi w nienachalny, organiczny sposób.

Kluczem do sukcesu Twojej marki jest dobór odpowiednich influencerów.

 Osoby rekomendujące Twoje produkty lub usługi, nie tylko muszą być wiarygodne, ale także ich zainteresowania powinny nawiązywać do Twojej branży. Wybierając przypadkową osobę często tracisz szansę na dotarcia do sprecyzowanej grupy docelowej. Owszem użytkownicy zobaczą Twój produkt lub usługę, ale mało prawdopodobne, że przełoży się to na wysłanie zapytania, rejestrację do newslettera, czy zakup produktu.

Zapoznaj się z naszą strategią i zamów bezpłatną wycenę.

icon_1

WYBÓR
INFLUENCERA

Jeden z najważniejszych kroków. Wybieramy osoby, które utożsamiają się z Twoim produktem lub usługą, a także posiadają wybraną grupę odbiorców. Uważnie analizujemy profile, zasięgi, liczbę publikacji oraz cytowania.

icon_2

WYBÓR PROJEKTÓW
I WSPÓŁPRACA

Tworzymy krótki brief kampanii promocyjnej, w którym zawieramy cele i wymagania. Upewniamy się, iż treści będą spójne na wszystkich platformach Social Media. Negocjujemy warunki współpracy oraz ustalamy jej termin.

icon_3

ANALIZA
I RAPORT

Za pomocą programów do monitorowania mediów, sprawdzamy efekty współpracy i dostarczamy Ci gotowy raport z informacjami o zasięgach, aktywności odbiorców oraz udostępnieniach.

icon_1

WYBÓR
INFLUENCERA

Jeden z najważniejszych kroków. Wybieramy osoby, które utożsamiają się z Twoim produktem lub usługą, a także posiadają wybraną grupę odbiorców. Uważnie analizujemy profile, zasięgi, liczbę publikacji oraz cytowania.

icon_2

WYBÓR PROJEKTÓW I WSPÓŁPRACA

Tworzymy krótki brief kampanii promocyjnej, w którym zawieramy cele i wymagania. Upewniamy się, iż treści będą spójne na wszystkich platformach Social Media. Negocjujemy warunki współpracy oraz ustalamy jej termin.

icon_3

ANALIZA I RAPORT

Za pomocą programów do monitorowania mediów, sprawdzamy efekty współpracy i dostarczamy Ci gotowy raport z informacjami o zasięgach, aktywności odbiorców oraz udostępnieniach.

icon_1

WYBÓR
INFLUENCERA

Jeden z najważniejszych kroków. Wybieramy osoby, które utożsamiają się z Twoim produktem lub usługą, a także posiadają wybraną grupę odbiorców. Uważnie analizujemy profile, zasięgi, liczbę publikacji oraz cytowania.

icon_2

WYBÓR PROJEKTÓW
I WSPÓŁPRACA

Tworzymy krótki brief kampanii promocyjnej, w którym zawieramy cele i wymagania. Upewniamy się, iż treści będą spójne na wszystkich platformach Social Media. Negocjujemy warunki współpracy oraz ustalamy jej termin.

 

icon_3

ANALIZA
I RAPORT

Za pomocą programów do monitorowania mediów, sprawdzamy efekty współpracy i dostarczamy Ci gotowy raport z informacjami o zasięgach, aktywności odbiorców oraz udostępnieniach.